Obsługa informatyczna

Obsługa informatyczna (Outsourcing IT) to korzystanie z usług zewnętrznych firm informatycznych zamiast własnego działu IT lub też częściowe wsparcie firmą zewnętrzną własnych pracowników IT. Powierzenie obsługi informatycznej specjalistycznej firmie, to dostęp do doświadczenia i wiedzy wykwalifikowanego zespołu informatycznego.

Podstawowe założenia dotyczące współpracy

Ofertę obsługi informatycznej kierujemy do firm i instytucji. Obsługujemy zarówno małe firmy kliku osobowe, średnie posiadające bardziej rozbudowaną strukturę, jak również duże firmy i instytucje o bardzo złożonych systemach informatycznych. Pomagamy klientom w dopasowywaniu nowych technologii do istniejących projektów oraz wdrażaniu nowych rozwiązań w celu poprawy funkcjonowania ich firm. Wykorzystujemy ponad 12 letnie doświadczenie w tym segmencie w rozwiązaniu problemów klientów. Posiadamy duże kompetencje w obsłudze informatycznej i integrowaniu różnorodnych środowisk IT w sprawnie działający system informatyczny, który przynoszący korzyści.

Oferujemy najwyższej jakości obsługę informatyczną dla firm, gwarantujemy rzetelną i fachową pomoc informatyczną. Do dyspozycji naszych klientów oddajemy wyszkolony zespół specjalistów, którzy nie tylko rozwiążą kwestie serwisowe ale także pomogą Państwa pracownikom w rozwiązaniu wszelkich problemów natury informatycznej i pokrewnych. Dążymy do tego aby nasz personel stanowił wsparcie dla naszych klientów, stając się współpracownikiem godnym zaufania. Dokładamy wszelkich starań by nasza oferta była atrakcyjna cenowo i na jak najwyższym poziomie oraz dopasowana do indywidualnych potrzeb.

Zdając sobie sprawę z wysokich kosztów utrzymania własnego rozbudowanego działu informatycznego, oferujemy rozwiązanie, które nie tylko pozwoli te koszta ograniczyć ale także zapewni dostęp do wykwalifikowanej w wielu dziedzinach kadry, czego z pewnością nie jest w stanie zapewnić jeden pracownik. Optymalizujemy koszty IT u naszych klientów, zapewniamy profesjonalną obsługę oraz niezbędny sprzęt i oprogramowanie. Wspomagamy również firmy posiadające własne niewielkie działy IT, w realizowaniu zleceń wykraczających poza obowiązki personelu technicznego lub przy realizacji większych przedsięwzięć jako pomoc tzw. dochodząca.

Zakres usług związany z obsługą serwisową

Realizujemy zadania z zakresu

  • serwisu sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
  • serwisu urządzeń drukujących i fiskalnych
  • modernizacji sprzętu komputerowego
  • doradztwa w pełnym zakresie informatycznym
  • administracji sieciami informatycznymi i serwerami
  • ochrony przed wirusami i włamaniami oraz backup danych (kopię zapasową)
  • pomocy w rozwiązywaniu problemów informatycznych dla całego personelu firm naszych klientów

W ramach usług outsourcingowych oferujemy m.in.

  • pełną administrację infrastrukturą IT
  • merytoryczne oraz techniczne wsparcie pracowników
  • sprawdzanie stanu infrastruktury oraz wykonywanych czynności na komputerach pracowników
  • audyty legalności oprogramowania oraz systemów zabezpieczeń
  • pełne wsparcie dla oprogramowania InsERT i Enova
  • odzyskiwanie danych z dysków twardych oraz pamięci flash, uszkodzonych lub usuniętych przez pracowników
  • zabezpieczenie przed utratą danych w ramach usług backupu online lub lokalnego
  • diagnostykę i naprawę problemów sprzętowych: serwery, komputery, laptopy, urządzenia peryferyjne
  • optymalizację działania sprzętu IT w celu poprawienia jego szybkości i wydajności
  • aktualizację sterowników i systemów operacyjnych w celu poprawy bezpieczeństwa danych przed internetowymi zagrożeniami
  • zarządzanie łączami internetowymi, z zapewnieniem stałego dostępu
  • konfigurację ustawień poczty elektronicznej
  • konsultacje i doradztwo informatyczne

Umowy serwisowe pakietowe i dla wymagających

Oferujemy 2 warianty współpracy, w postaci pakietów o różnym zakresie oraz umowy indywidualne dla bardziej wymagających, w których to wybieramy każdy element systemu, którym będzie objęta umowa i ustalamy w jaki sposób ma być obsługiwany. Indywidualne warunki współpracy gwarantują nie tylko szybszą reakcje w przypadku awarii ale także, umożliwią uzyskanie dodatkowych korzyści jak:

  • ustalony, stały koszt obsługi informatycznej, bez względu na ilości zgłoszeń
  • szybkość reakcji na zdarzenie, czas ten określony jest w umowie
  • usuwanie wszelkich awarii sprzętu objętego umową i błędów w zainstalowanym oprogramowaniu
  • ekspresowa pomoc zdalna, naprawa poprzez bezpieczne zdalne połączenie
  • wykonywanie kopii bezpieczeństwa, również na zewnętrznych serwerach
  • stała obsługa telefoniczna dla wszystkich pracowników
  • regularny audyt bezpieczeństwa sprzętu komputerowego z urządzeniami mobilnymi włącznie
  • regularne konserwacje sprzętu, nie rzadziej niż 1 raz w ciągu roku
  • wszelkie dodatkowe życzenia związane z firmową infrastrukturą IT

Koszt umowy serwisowej zawsze ustalamy indywidualnie, w zależności od ustalonego zakresu usług.

Pełny zakres usługi świadczymy w miejscowościach, znajdujących się w promieniu około 40km od miast Kielce i Jędrzejów, natomiast pomoc zdalną na terenie całego kraju.

Informacje z branży

NAS dla przemysłu czyli QNAP TS-i410X

QNAP wprowadził do swojej oferty nowy serwer NAS – TS-i410X z obsługą sieci 10GbE. Jest to urządzenie dedykowane do zastosowań przemysłowych z solidną obudową z pasywnym chłodzeniem, która umożliwia montaż na ścianie.

Kamery sieciowe serii VIGI od Tp-link

Przedstawiamy kamery VIGI producenta Tp-link. W serii VIGI występują zarówno kamery nadające się do monitoringu wewnątrz budynku jak i kamery zewnętrzne.