Obsługa informatyczna (Outsourcing IT) to korzystanie z usług zewnętrznych firm informatycznych zamiast własnego działu IT lub też częściowe wsparcie firmą zewnętrzną własnych pracowników IT. Powierzenie obsługi informatycznej specjalistycznej firmie, to dostęp do doświadczenia i wiedzy wykwalifikowanego zespołu informatycznego.
Podstawowe założenia dotyczące współpracy
Ofertę obsługi informatycznej kierujemy do firm i instytucji. Obsługujemy zarówno małe firmy kliku osobowe, średnie posiadające bardziej rozbudowaną strukturę, jak również duże firmy i instytucje o bardzo złożonych systemach informatycznych. Pomagamy klientom w dopasowywaniu nowych technologii do istniejących projektów oraz wdrażaniu nowych rozwiązań w celu poprawy funkcjonowania ich firm. Wykorzystujemy ponad 12 letnie doświadczenie w tym segmencie w rozwiązaniu problemów klientów. Posiadamy duże kompetencje w obsłudze informatycznej i integrowaniu różnorodnych środowisk IT w sprawnie działający system informatyczny, który przynoszący korzyści.
Oferujemy najwyższej jakości obsługę informatyczną dla firm, gwarantujemy rzetelną i fachową pomoc informatyczną. Do dyspozycji naszych klientów oddajemy wyszkolony zespół specjalistów, którzy nie tylko rozwiążą kwestie serwisowe ale także pomogą Państwa pracownikom w rozwiązaniu wszelkich problemów natury informatycznej i pokrewnych. Dążymy do tego aby nasz personel stanowił wsparcie dla naszych klientów, stając się współpracownikiem godnym zaufania. Dokładamy wszelkich starań by nasza oferta była atrakcyjna cenowo i na jak najwyższym poziomie oraz dopasowana do indywidualnych potrzeb.
Zdając sobie sprawę z wysokich kosztów utrzymania własnego rozbudowanego działu informatycznego, oferujemy rozwiązanie, które nie tylko pozwoli te koszta ograniczyć ale także zapewni dostęp do wykwalifikowanej w wielu dziedzinach kadry, czego z pewnością nie jest w stanie zapewnić jeden pracownik. Optymalizujemy koszty IT u naszych klientów, zapewniamy profesjonalną obsługę oraz niezbędny sprzęt i oprogramowanie. Wspomagamy również firmy posiadające własne niewielkie działy IT, w realizowaniu zleceń wykraczających poza obowiązki personelu technicznego lub przy realizacji większych przedsięwzięć jako pomoc tzw. dochodząca.
Zakres usług związany z obsługą serwisową
Realizujemy zadania z zakresu
- serwisu sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
- serwisu urządzeń drukujących i fiskalnych
- modernizacji sprzętu komputerowego
- doradztwa w pełnym zakresie informatycznym
- administracji sieciami informatycznymi i serwerami
- ochrony przed wirusami i włamaniami oraz backup danych (kopię zapasową)
- pomocy w rozwiązywaniu problemów informatycznych dla całego personelu firm naszych klientów
W ramach usług outsourcingowych oferujemy m.in.
- pełną administrację infrastrukturą IT
- merytoryczne oraz techniczne wsparcie pracowników
- sprawdzanie stanu infrastruktury oraz wykonywanych czynności na komputerach pracowników
- audyty legalności oprogramowania oraz systemów zabezpieczeń
- pełne wsparcie dla oprogramowania InsERT i Enova
- odzyskiwanie danych z dysków twardych oraz pamięci flash, uszkodzonych lub usuniętych przez pracowników
- zabezpieczenie przed utratą danych w ramach usług backupu online lub lokalnego
- diagnostykę i naprawę problemów sprzętowych: serwery, komputery, laptopy, urządzenia peryferyjne
- optymalizację działania sprzętu IT w celu poprawienia jego szybkości i wydajności
- aktualizację sterowników i systemów operacyjnych w celu poprawy bezpieczeństwa danych przed internetowymi zagrożeniami
- zarządzanie łączami internetowymi, z zapewnieniem stałego dostępu
- konfigurację ustawień poczty elektronicznej
- konsultacje i doradztwo informatyczne
Umowy serwisowe pakietowe i dla wymagających
Oferujemy 2 warianty współpracy, w postaci pakietów o różnym zakresie oraz umowy indywidualne dla bardziej wymagających, w których to wybieramy każdy element systemu, którym będzie objęta umowa i ustalamy w jaki sposób ma być obsługiwany. Indywidualne warunki współpracy gwarantują nie tylko szybszą reakcje w przypadku awarii ale także, umożliwią uzyskanie dodatkowych korzyści jak:
- ustalony, stały koszt obsługi informatycznej, bez względu na ilości zgłoszeń
- szybkość reakcji na zdarzenie, czas ten określony jest w umowie
- usuwanie wszelkich awarii sprzętu objętego umową i błędów w zainstalowanym oprogramowaniu
- ekspresowa pomoc zdalna, naprawa poprzez bezpieczne zdalne połączenie
- wykonywanie kopii bezpieczeństwa, również na zewnętrznych serwerach
- stała obsługa telefoniczna dla wszystkich pracowników
- regularny audyt bezpieczeństwa sprzętu komputerowego z urządzeniami mobilnymi włącznie
- regularne konserwacje sprzętu, nie rzadziej niż 1 raz w ciągu roku
- wszelkie dodatkowe życzenia związane z firmową infrastrukturą IT
Koszt umowy serwisowej zawsze ustalamy indywidualnie, w zależności od ustalonego zakresu usług.
Pełny zakres usługi świadczymy w miejscowościach, znajdujących się w promieniu około 40km od miast Kielce i Jędrzejów, natomiast pomoc zdalną na terenie całego kraju.